22/04

Jakten på bil har nu börjat. Om bara två veckor slutar jag här på Maxi! Jag har bara 10 arbetsdagar kvar nu. Tänka sig! Jag hart överlåtit ansvaret av bilköp till min far och han har idag tittat på objekt 1. Vi får väl se vart allt landar, vet inte än om det var nått att hänga i julgranen eller om jag redan är bilägare.

Livet är i övrigt rätt fullspäckat. Jag har valt att inte fullfölja buggkursen denna omgång. Känner att jag som i vanliga fall alltid bara gjort saker av impuls numera har ett väldigt fullspäckat schema, och just nu känns det som om jag inte riktigt hinner med.

Det är nu dax för mig att ta tag i dagens sista tre arbetstimmar! Over n' out.



Grattis älskling :)

Kommentarer
Postat av: Ida

KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback