23/04

Hah! Jag hittade något mycket chockerande idag, i alla fall för mig. Kolla här! Det var en evighet sedan sist men nu känner jag att jag måste ge mig iväg i sommar :)

Jag har inte gått och blivit bilägare ännu. Jag kan inte riktigt bestämma mig vad jag ska lägga mig i för prisklass. Sen är jag fortfarande ganska mycket impuls-människa vilket innebär att när jag hittar en (enligt mig) fin bil vill jag ha den på momangen. Det är väl kanske tur att det är andra som tänker åt mig också. Nackdelen är bara att det tar lite längre tid för dem att bestämma sig.

Efter två veckor av både lathet, men absolut mest pga förkylning så har jag idag vart och tränat. Passet var tungt. Riktigt riktigt jobbigt, men det känns bra att ha vart iväg och nu hoppas jag komma igång igen såsom jag hade gjort. Så, vem vill träna?

Vi går mot helg igen och jag njuter av mitt nya liv med alla helger fria! :) Vad jag ska göra denna helg har jag inte beslutat mig för men bland alternativen står dans på Rotanmaran, kanske utgång och så packning av flyttlådor. Hoppas nu detta blir näst sista flytten ever(!) Hus ska jag ha men jag har bytt lägenhet en gång per år sedan -03 och det börjar räcka med allt vad flyttning innebär nu :) Prick två veckor till inflytt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Köp en Skoda!

2008-04-23 @ 21:10:11
Postat av: Ida

Jag vill jättegärna träna =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback