30/04

Sköna maj, välkommen! Och själv jobbar man. Det är så gott som dött i butiken och vi stackare som jobbar överväger alla att gå hem, frågan är ju bara om det blir arga miner imorgon ifall vi går. Ett företag som vill tjäna/spara pengar borde göra det en kväll som denna. Vädret är ju helt underbart ute och här finns knappt något att göra. Men men.

Vaknade tidigt även idag, men jag hann med en lång härlig förmiddag innan jobbet och det kändes skönt. Strosade en stund på stan och läste faktiskt lite i en bok innan jag senare promenerade hit. I helgen planerar jag för att besöka Moliden, troligen blir det lördag -söndag. Det var längesedan jag var dit, så det känns trevligt :)

Nästa vecka är min sista här på Maxi, har nu bara sex arbetsdagar kvar efter idag. Det känns helt overkligt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

En bok... kors i taket!!! ;-)

2008-05-01 @ 23:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback