08/08

Så har det redan gått en vecka sedan semestern. Plötsligt känns allt som vanligt igen, men lite mer energi har man ju! Tack gode gud för sommaren. Veckan har flytit på förvånansvärt bra och jag har gått hem med ett leende på eftermiddagarna. Trött, men glad. För det har faktiskt gått bättre än jag vågat hoppats på att vara ensam vis prismärkningen. I veckan har vi varit tre istället för åtta.

För helgen har vi inte planerat så mycket, det ska bli skönt att bara vara. På söndag ska jag dock iväg med systrarna för att plocka bär, det ser jag fram emot. Förra året blev det 12 liter blåbär men de har nu tagit slut, så påfyllning behövs.

På måndag har vi tid för ultraljudet och jag längtar! Det ska bli så spännande. Kommer dock inte skriva ut här om vi får veta könet, för jag tror det finns läsare som inte vill veta. Så ni får fråga helt enkelt. Nervositeten för ultraljudet börjar dock krypa sig på, liksom förra gången.. Till veckan har halva tiden gått, går då in i vecka 20! Idag köpte vi en vagn via Blocket, jag har tidigare alltid velat ha en ny.. men de begagnade vagnarna är ju knappt inkörda när de säljs och vi hittade en fin igår. Den kommer med bussgods på måndag och ser ut som nedan. Kanske kan tyckas tidigt, men när det handlar om en en knapp tredjedel av priset på en ny så kunde jag inte låta bli. Fick dessutom en babyvakt på köpet. Vilket klipp va? :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin vagn!

Kram H

2008-08-09 @ 00:46:06
Postat av: Linnea

Vilken fin, den där är ju neutral och ingen som man lessnar på. Och det spelar ju ingen roll om någon annan haft den i någon månad innan. Jag vill veta på måndag ;) Puss gummsimummsi

Postat av: Linnea

Vilken fin, den där är ju neutral och ingen som man lessnar på. Och det spelar ju ingen roll om någon annan haft den i någon månad innan. Jag vill veta på måndag ;) Puss gummsimummsi

2008-08-09 @ 00:59:54
URL: http://linneaosd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback