11/08

Imorse väntade tid för ultraljudet. Allting gick bra! Hon gick igenom alla kroppens organ och räknade tom fingrarna på ena handen. Jag hade gått några dagar länge än jag trodde och fick beräknat datum tills 2/1-09. Nu är det bara att hoppas att bebisen stannar åtminstone tills dess. Vi fick veta vilket kön vi troligast väntar, skriver det i den andra bloggen för er som vill veta. Men barnmorskan var tydlig i att det inte var säkert, men jag tror det bara berodde på att hon egentligen inte ville säga. Efter ultraljudet åkte vi på bussgods för att hämta ut barnvagnen och den såg kanonfin ut! Känns fortfarande som ett klipp! :) Nu inväntar vi bara bebisen.

Hanna bjöd sedan på lunch innan det var dax för oss båda att åka vidare på jobbet. Efter jobbet stannade jag hos mamma och pappa på middag, Tommy jobbar ändå eftermiddag. Efter att jag sedan vart förbi hos Ankans kissar kom jag hem för att slå mig ned här. Nu blir det nog inte mycket mer för idag.. en macka, sen isäng. Är ju en dag imorgon också..


Kommentarer
Postat av: Hanna

Mina fötter är trötta efter en dag på stan... puh!

2008-08-19 @ 19:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback