19/08

Igår fyllde min syster Maria 30 år, det firades i lördags hemma hos dem och det blev en mycket trevlig tillställning. Inväntar bilder från min lillasyster som jag kanske kan dela med mig av sedan. Jag själv orkade inte engagera mig så mycket i fotografering då Hanna skötte det utomordentligt. Hanna flyttar nu om två veckor till mitt grannhus, nära och bra.

I övrigt så rinner tiden iväg som vanligt. I veckan jobbar jag ensam igen (i vår del av huset) eftersom en av killarna har semester och den andre är sjuk. Det går bra, men min kropp börjar så smått säga ifrån. Får lov att lugna ned mig lite och sen är det väl dax att börja fundera hur länge man ska jobba. Om man räknar 60 dagar havandeskapspenning betyder det att jag slutar jobba i början av november. Tror inte det bli några bekymmer att få det beviljat, men man ska inte ropa hej ännu. Hittade en fiffig och kul 
graviditetsräknare på nätet för er som är nyfikna! :)

Veckans planer är få. Tommy lurade ut mig i regnet idag och med tanke på att jag inte äger ett par regnbyxor blev jag ganska blöt, men regnet har sin charm ändå och det blev nästan en timmes promenad. Imorgon tänkte vi dansa till Blender om vädret och kroppen tillåter, på torsdag ska jag träffa Helen. Sen är det öppet. Funderar så smått på Arn2 till helgen, eller kanske blir det en sväng till någon av stugorna.


Kommentarer
Postat av: sursocka

Ja den var mkt fin. :) Men det är så olika i vilka veckor bm vill träffa en tycker jag. Ska dit nästa gång imorgon (bara för att ta prover som förra komunen missat) nästa träff inte förrän 22 / 9.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback