27/08

Har inte bloggat så mycket på slutet. Emellanåt bara, i graviditetsbloggen. Har insett att det absolut sämsta sättet att hålla koll på sina vänner är genom bloggar. Man vet egentligen ingenting.

Hanna har nu flyttat! Till grannhuset. Det är värsta lyxen att bo så nära. Bara att springa över, tar inte ens en minut från dörr till dörr. Extra bra är det när man blir lat vid matlagningstider och ens sambo jobbar eftermiddag. Jag är så trött efter jobbet nu, det påfrestar verkligen. Ryggen gör ont, benen gör ont, det kryper i fötterna.. och ändå kan jag inte sänka tempot! Vill jobba på när jag ändå är på jobbet. När jag sen är ledig, då ska jag se till att vara ledig.

Förra helgen var vi nere i Övik. Det var skönt att komma ifrån, att bara få vara. Men jag roas inte av skogspromenaderna riktigt lika mycket som T ;) Så till helgen ska han åka iväg med ett gäng vänner och strosa, jaga och fiska utan suckande fruntimmer efter sig. Själv hade jag tänkt uträtta den del ärenden, kanske besöka en vän och ta till vara på ledigheten genom att bara sova och låta tiden gå. Nu ska jag förbereda för min och Hannas middag. Kroppkakor :)

Kommentarer
Postat av: Tommy

Inte suckar du så mkt över att vara i skogen på dagen =) Värre är väl när jag nästan måste knuffa dig av altanen när du ska kissa på kvällen ;) Tycker om dig!

2008-08-27 @ 20:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback