04/02

Först av allt: GRATTIS, till Malin och Anton. Marcus lillebror föddes inatt, en liten Ludvig.

I helgen var det årets första Öviksmara. Det var ett gäng bra band på scenen och det samlades som vanligt helt galet mycket dansfolk. Det var trevligt att komma iväg och jag hade trevligt även om det kanske emellanåt inte såg så ut. Enligt mig var fredagen bättre och det berodde nog mest på att det fanns mer utrymme att röra sig på. Alla band föll mig i smaken (Cazanovas ett undantag) så än om jag satt ett par timmar hade jag underhållning så det räckte ändå. Min rygg/höft var lite kass på lördagen och jag kände mig rätt trött ett tag, men det gav med sig och jag fick väl iaf danstimmar ungefär som en vanlig danskväll. Vi stannade hela helgen hos Tommys föräldrar och min lillebror såg till att katterna togs om hand.

En ny vecka väntar nu och det känns som den kommer gå fort. Det är inbokat två middagar, den ena imorgon tillsammans med ett gäng arbetskamrater på Droskan och den andra på onsdag med Helena och familj. Sen har jag utbildning på jobbet i veckan och sen så fyller morfar 85 år till helgen. 

Vill slutligen dela med mig av ett fruktansvärt roligt
ljudklipp hämtat från Rixfm.com :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback