07/02

 image142 image141

Det här är ungefär vad hela min dag handlat om idag.

Jag har vart duktig och köpt 'riktiga' skor. Skor för att hålla fötterna varma och torra under vintern. Sådana har jag inte ägt på år! Men jag går faktiskt bra mycket hellre i mina stövlar med klack. Det var inte så att det var första turen jag gick i mina nya skor idag och jag hade inte slarvat med sockar och sånt. Men det blev tydligen för mycket för mina stackars fötter att gå till jobbet i dem imorse. På Carlshem hade jag tänkt lifta med en traktor. Det kändes som jag skulle avlida på plats! Väl framme (utan någon lift) syntes det på sockarna ungefär hur fötterna skulle se ut. Och när jag tog av dem hade jag fina köttsår på båda hälar. Jag har så fruktansvärt ONT. Ett bra tag framöver blir det tofflor mitt i vintern istället och jag är faktiskt hellre både blöt och kall om fossingarna tills vidare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ajajajajaj!!! Stackars dig! Köp skavsårsplåster - de hjälper väldigt bra! /H

2008-02-07 @ 23:22:52
Postat av: Skogstrollet

Stackars dig! Tur i oturen i alla fall att det int var förra helgen dina hälar såg ut sådär!

2008-02-08 @ 09:06:35
Postat av: Ida

AJ!

Postat av: Tessan (Alvas mamma)

URK!!! Det där såg INTE skönt ut!

2008-02-09 @ 18:50:09
URL: http://danstanten.blogg.se/alva

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback