11/02

Jag har lite tråkigt. Sitter och väntar på att reprisen av Melodifestivalen ska börja strax efter 23 nångång. Missade den ju i helgen och jag tillhör den skara som fortfarande tycker det är värt att se, om än inte riktigt lika slaviskt som tidigare! Förutom att umgåtts med Hanna och surrat en himla massa i telefonen fick jag mina kakor bakta. Matlådorna gick det sämre med, de får kocka samtidigt som jag gluttar på Melodifestivalen och inväntar Tommy.

- - -

Ja, helgen gick ju fort som vanligt. Jag deppar redan för kommande jobbarhelg. Det tynger faktiskt, jag skulle vilja ha ett jobb på dagtid. Bara akutmottagningen kommer före oss i öppettider.. Är lite less på helg, kvällar, högtider :( Men men.. Helgen var iaf bra! I fredags hade jag en lugn hemmakväll för mig själv och somnade efter lite tv och desto mer godis. På lördagen fick jag sovmorgon och fixade för festen hela dagen. Jag, Annica och Helen hade en trevlig kväll och åkte senare på en fest på Haga. Någon utgång blev det inte och vi mådde väl som förtjänat på söndag. Usch och fy! Hela söndagen var förstörd. På kvällen fikade vi hos Hanna och Jonas men i övrigt var det inte särskilt mycket aktivitet.

Var med Annica på ÖB idag och handlade massa billiga saker. Det blir alltid dyrt där. Nu ska jag åka och umgås med Hanna. Efter det hade jag tänkt ta mig för att baka lite och fixa med lite matlådor. Men nu måste jag nog skynda iväg till syster annars blir hon nog övervänt (som för övrigt bara används här uppe?).

Kommentarer
Postat av: Linda-Marie

Ledsen å göra dig besviken, men det är många som har längre öppettider än Maxi. Inte bara akuten ;)
Larmcentralen, Polisens radiooperatörer, Vattenfall osv.. :P Dygnet runt. *I know the feeling...*

2008-02-11 @ 20:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback