14/02

Ingen har knappast undgått att det är alla hjärtans dag idag. Om ni missat det så hoppas jag ni läser detta innan kvällen är över. Skicka dina nära och kära en tanke. Jag vet inte riktigt om jag gillar den här dagen eller inte. Just ikväll känner jag mig iaf ensam eftersom alla verkar ha planer och Tommy jobbar. Jag är visserligen hur trött som helst och katterna kelsjuka så min kväll går nog ändå.

Jag och Annica hade en trevlig eftermiddag och kväll igår. Efter lite shopping så åt vi middag på Stars, mycket gott och trevligt må jag säga. Därefter hyrde vi film och köpte en massa gotta vi satte i oss under resterande del av kvällen. Filmen vi hyrde, 'På smällen', var nånstans mellan pinsam, urdålig och komisk.

Linda råkade ut för en förbannad och otrevlig kund idag som undrade om vi inte kunde börja sortera korvsortimentet i bokstavsordning? Snälla människa!

Jag fann ett citat jag en gång sparade. Jag tror det förklarar min personlighet till punkt och pricka..
                               'Jag begär igenting. Men jag vill ha allt.'


Kommentarer
Postat av: Tommy

Hej vännen! Skickar en allahjärtan´s kram från jobbet då jag inte kan vara hemma och kramas med dig ist =)

2008-02-14 @ 18:32:57
Postat av: Jessica o Magnus

Kramar till Er båda från oss..
M är sjuk ;-( typ nära döden...

2008-02-14 @ 19:12:05
Postat av: Anonym

Hahaha...roligt citat :-)
Stor kram till dig på alla hjärtans dag! Vill du ha ett gott skratt så läs min blogg :-)
/H

2008-02-14 @ 21:31:50
Postat av: Tessan

Jag är också ensam.. eller utan partnern hemma menar jag.. Ö är och dansar i Sundsvall. Kram på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback