15/02

Någonting jag inte tycker om är att frysa. Och jag har klagat här förr om min temperatur i lägenheten, men idag når den enbart upp till 15.3 grader! Men jag ska inte klaga mer över det, får försöka ta tag i det till veckan istället.. pust. Nåväl, nu ska jag istället berätta om någonting jag tycker om. Jag tycker om att handla och jag skulle kunna göra det varje dag om jag fick. Och hade pengar för det. Det är nästan som en hobby. Jag tycker inte särskilt mycket om att laga mat och kanske sitter det också lite i att jag tycker det är tråkigt att äta om det inte faller mig i smaken just för dagen. Intresset för just handling, och ointresset för matlagning, har visat sig ligga i släkten och Hanna har precis samma hobby som jag. Vi följs emellanåt och diskuterade detta senast vi åkte iväg. Hanna är definitivt min överman(kvinna). Häromdagen avslöjade hon antalet baconpaket hon nu förvarar i frysen. Det uppgick till 26 st (!!)

Idag på jobbet blev jag utsedd till Umeås (i särklass) sexigaste fisktjej. Ryktet spred sig och folk kom och frågade hur jag kunde blivit det. Detta var ett påhitt, ett skämt, ironi.. av en arbetskamrat som tom gjorde en serie om just mig... iklädd mina maskulina, illaluktande och skitiga kläder. Men tack ändå, detaljerna visste ju inte alla :) Och så länge folk tror på rykten, så..

Det är dax att jobba i helgen så det är ytterst lite planerat i helgen. Ikväll tänkte jag se en film med Tommy när han kommer. Har lånat ett gäng av Annica. Imorgonkväll efter jobbet är det fortfarande väldigt öppet men det blir definitivt lugnt med tanke på hur trött jag vart på slutet. (Igår somnade jag strax efter 18!) På söndag ska vi åka och kika på Malin och Antons nytillskott, lille Ludde :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

26 baconpaket i frysen!? WoW!/H

2008-02-16 @ 22:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback