19/01

Idag har vart en riktigt bra dag. Förutom att jobbet väckte mig imorse så fick jag sedan sovmorgon tills efter elva! Hade bästämt träff med Magdalena och Linda på stan och vi lunchade tillsammans på Balder. En riktigt trevlig dag med tjejerna på stan blev det därefter med en hel del shopping för oss allihopa. Jag hittade bla en vårjacka som jag blev mycket nöjd med. Efter stadsturen mötte jag upp min bror som följde med mig hem.

Ikväll är det avtackning för en arbetskamrat och vi ska äta ute på Gandhi. (Rena lyxen med två restaurantmåltider idag!) Det känns förfärligt tråkigt att mista henne, men alla behöver komma framåt i livet. Även jag, så ge mig ett nytt jobb. Efter middagen ska jag sedan åka till Tommy eftersom lillebror lånar lägenheten tills imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback