22/01

Igår förmiddags var ingen bra förmiddag. Jag lånade Hannas cykel och cyklade till jobbet. Tyckte jag var så duktig men insåg varför jag istället valt att gå i vinter. Det är SÅ mycket mer trivsamt! Väl framme, med ont i öronen av blåsten skulle jag ta fram min mobil och inser till min fasa att jag tappat den nånstans på vägen. Många suckar och fula ord senare bestämde jag mig för att cykla tillbaka och se om jag hittade den. Hela vägen tillbaka till Tomtebo, men ingen telefon. Som tur är finns det ärliga människor och vid 19-tiden på kvällen ringde en kvinna som hittat den. Tyvärr är den fortfarande spärrad och det går inte nå mig utanför mitt hem, men jag ska försöka fixa det redan imorgon!

Idag har jag också haft en väldans tur, men utan otur i början. På jobbet lottades ut två Melodifestivalbiljetter till Andra chansen! Och jag har vunnit dem :) Så om två veckor blir det att utforska Kiruna och uppleva ännu en festival! Nu återstår bara att försöka övertala någon att följa mig.

Kommentarer
Postat av: Tessan (Alvas mamma)

Grattis till biljetterna!!!! Blev det någon dans för dig igår?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback