24/02



Idag var det tänkt att vi skulle ut i det fina vädret och pimpla. Vi, Hanna & Jonas och lillebror. Vädret tillät inte riktigt. När vi vaknade snöade det och ingen sol syntes till så vi valde att åka iväg på en dagstur. Häggströms modehus blev målet för dagen och där fanns rätt mycket att se och prova. Hanna och Jonas gjorde en del fynd men jag såg till att snåla lite med tanke på vad denna månad kommer kosta iaf. Innan hemresa stannade vi av på Lenas vägkorg och satte i oss riktiga portioner med mat. Förutom mitt eviga sötsug så är jag fortfarande proppmätt efter en jätteladdning med spaghetti och köttfärssås. Eftersom Hanna skulle jobba återvände vi till stan lagom till 15. Därefter åkte jag och Tommy för att kika på tapeter. Om han hade fått välja hade de säkert redan satt uppe, men jag hade beslutsångest som i allt annat och valde att skjuta på inköpet tills dess jag hittar någon som är klockrent.

Helgen har vart mycket trivsam och lugn. Det blev ingen dans i fredags och i lördags kikade vi på Melodifestivalen. Det blir imorgon vi ska boka tåg och sånt inför Kiruna-trippen, men då vet vi förhoppnignsvis avresetider och var vi ska bo. Jag har aldrig vart så långt norrut tror jag, så det blir roligt bara det. Imorgon har jag också tvättid och det är verkligen på tiden med tanke på att jag missade den förra veckan. Sen ska jag ta mig i kragen och köpa Iksu-kort, så finns det inga ursäkter till att ligga på latsidan längre. Uppmanar er ändå, allesammans,  att dra lite i mig så jag kommer igång nu!


    

Kommentarer
Postat av: Evelina

Kika gärna in på min blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback