25/02

Idag måste vara den mest fullspäckade dagen på länge. Först och främst har jag jobbat mellan 6-15. Efter det så storhandlade (tja, nästan iaf) jag och Annica. Mest strosade vi nog faktiskt runt men betydligt mycket mer mat finns det ändå hemma nu. Vidare efter handlingen till Iksu för att införskaffa träningskortet jag pratat om i ett drygt halvår. Hem igen efter det för att hinna lagom till tvättiden. Nu ska jag skynda få i mig lite middag medan maskinerna går och sen ska jag träffa Ida för att planera inför Kiruna-resan. Slutligen efter allt detta blir det premiärträning med Annica! Beach 2010, here I come ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Beach 2010 :-)
Nytt prel. datum för festen är 5 april förresten. Visst kan ni!?
/H

2008-02-25 @ 20:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback