27/02

Jag är ledig idag och hade till en början ett gäng planer. När jag vaknade och såg snöovädret valde jag att skjuta på en del. Det är skönare inomhus en dag som denna. Jag fick iaf börja dagen med att gå till Hannas lägenhet och låsa eftersom hon inte hade några nycklar hemma. Tur att vi bor nära! Efter det så har jag och Tommy vart och kikat på en lägenhet. En trea här på Tomtebo, med inflyttning i maj/juni. Den låg på bottenvåningen och med uteplats i söder. Den kändes jättefin och jag hoppas vi kan få den! På fredag får vi veta. (Förresten Lena, så blir vi grannar i sånt fall!) I eftermiddag ska jag följa Magdalena och kika på en lägenhet, också här på Tomtebo. Snart bor hela min umgängeskrets här och det är ju helt perfekt :) Senare ikväll så ska jag iväg med Annica på mitt andra träningspass.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Roligt att lägenheten var fin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback