28/02

Tittar lite på tidigare högskoleprov. Jag har tänkt att göra det i vår, mest för skoj skull.. för egentligen har jag nog inga planer på att plugga. Hursomhelst kommer jag aldrig klara det. Herregud! Man har ju glömt allt.

Idag på jobbet fick jag äntligen mitt möte. I veckan har situationen känts ohållbar, jag har bara velat gråta och skita i allt. Det har verkligen varit kaos och jag får alltid styra upp. Men nu ordnar det kanske upp sig!

Jag och Annica var iväg och tränade igår. Det gick bra, jag orkade hela spinningpasset + bodybalance efter det så jag är mycket nöjd. Nu blir det några vilodagar, främst pga dåliga arbetstider. Jag är faktiskt laddad :) Jag vill ha resultat. Helst igår ;)


Kommentarer
Postat av: Skogstrollet

Ta det lugnt bara tjejen! Resultaten kommer! Kan tipsa om att du ska gå på M's spinningpass, riktigt bra! (men jobbigt!) Nu åker jag på landslagsläger t helgen, men vi får försöka synka våra scheman t veckan. Kram!

2008-02-28 @ 20:18:47
Postat av: Tessan (Alvas mamma)

Tack för SMS:et! Jag blev JÄTTEGLAD över nyheterna. Skrev dock kort svar.. för jag var ute i skogen och det blev kallt om händerna när jag skulle skriva (-12 grader...) :) *kram*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback