03/01

Grattis Helena på din dag.

Igårkväll var jag hur trött som helst. Jag bestämde mig för att sova 20.30 och somnade direkt. Tilläggas bör att jag hade sovit en stund innan middagen också. Vid ettiden vaknade jag (hade då sovit en ganska normal Frida-natt) och hade svårt att somna om. Jag ringde T och pratade en stund och kunde sedan sova gott. Jag vaknade sedan när klockan ringde och var inte alls sugen på stiga upp. Men pigg har jag iaf vart idag, efter sisådär nio timmars sömn :) Någonting drömde jag också men kan inte komma på vad...?

På jobbet har det vart lite struligt med leveranser efter alla helgdagar, men allting ordnade upp sig till slut och än om dagen inte alls såg ut som den vanligtvis brukar gick den väldigt snabbt. Såg till att handla på lunchen och utan att ha kollat vad jag egentligen behövde missade jag en del och fick dubbletter av annat.

Kompis har börjar jama hur mycket som helst. Det är riktiga rop. På nätterna kan hon stå utanför dörren och gnälla ordentligt och länge. Sånt har hon aldrig haft för sig tidigare men hon verkar kry och busar på som vanligt, så det borde ju inte vara någonting annat än ren saknad av mig ;)

Ikväll har jag vart med Ida och fikat på Waynes, det var några riktigt trevliga timmar. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska roa mig med innan T kommer hem. Hade tänkt vara vaken och fixa nått kvällsfika tills han slutar! Imorgon slutar jag klockan 17 och sen tar jag helg. Barbados spelar här i Umeå i helgen och jag hade tänkt åka, men det känns inte roligt att åka ensam så jag tror jag skippar det helt och hållet. Lite trist, men. Jag ser nu fram emot en lugn och än så länge oplanerad helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback