08/01

Helgen som var blev väldigt lugn. Jag hade all tid i världen att uppdatera bloggen men trivdes fint i soffan. Jag fick äntligen sova igen en massa förlorade timmar och resterande timmar kikade jag på skidåkningen med Tommy. Mycket annat gjorde jag faktiskt inte. Gick en sväng på Strömpilen, handlade mat och bjöd på middag på söndagen, det var nog det mest aktiva vi tog oss för.

Idag är jag ledig igen och imorgon börjar jag inte förrän halv tre. Idag sålde jag en gammal marsvinsbur på Blocket så nu är jag ett par hundralappar rikare tills löningen :) Januari går alltid så sakta. Men äntligen blir det ljusare och lönen från december ser jag fram emot. Idag har jag även hunnit med att städa ut julen och byta gardiner. Det känns faktiskt skönt att julen är över. Veckan som kommer ser fortsatt lugn ut, helgen har jag fri och utöver en middag i Sävar är ingenting inplanerat vad jag vet. Men nu ska jag titta till middagen..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lät som en skön helg... Tänk att få hänga framför tvn en hel dag.... *drömmer sig bort*
Så du har blivit intresserad av skidåkning *ler*
Kram H

2008-01-08 @ 21:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback