14/01

Idag fick jag bekräftat att ledigheten för Öviksmaran är ordnad. Jag fick visserligen se till att ordna det själv, men nu behöver jag inte fundera mera på det för allt är nu klart. Jag känner mig lite oengagerad i jobbet just nu och det känns inte så bra. Men viktigast i mitt liv är varken jobb eller pengar så det blir bra med ledighet.

Efter jobbet idag åkte jag och Annica och solade. Det är så skönt att lägga sig i solariet efter jobbet. En riktigt härlig och energigivande powernap :) Fick för mig att jag skulle måla om min toalett ikväll men när jag var hos kvartersvärden och tittade på färgkartan så avsvalnade det ordentligt. Så TRAGISKA färger. Vet inte om det är värt det ens fastän jag verkligen avskyr den pissgula färgen de nu målat dit.

Är bara hemma och tar det lugnt ikväll. Jag har ont i ryggen och höften igen och det påfrestar. Så förutom att tvätta och ta tag i all disk så tänkte jag inte göra särskilt mycket mer än middag. Kanske blir att spela lite
betapet, jag har ju fastnat igen ;) Nån som är spelsugen kanske?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevligt med en pratstund igår! Hoppas vi kan ses snart. Förresten... Tror jag gått om dig vad gäller uppdateringar på bloggen. Se det som en utmaning ;-)

2008-01-16 @ 09:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback