16/01


Nu känner jag mig något piggare igen. Jag tog en tur till soprummet och har duschat och kommit i kläder. Febern är nere (men det var den ju igårkväll också) och halsen gör mindre ont. Har orkat vara vaken betydligt mer idag iaf och det är ju ett gott tecken. Jobbet ringde tidigare och en del strul verkar vänta på mig där :/ 

Träffa Malin har jag dock inte gjort idag. Det känns verkligen tråkigt och jag hoppas verkligen jag hinner med det innan bebisen kommer. De nya kursstarterna hos UDI har kommit upp på hemsidan. Jag tror jag ska försöka ta mig i kragen och fortsätta buggen nu i vår. Synd bara att jag måste hoppa på forts.1, hade tänkt försöka slippa den. Men om nån är villig att gå den med mig så..?

- - -

I måndags på kvällen började jag få lite ont i halsen. Sist jag fick det är bara ett par veckor sedan och då hjälpte det att vila. Så jag gick isäng hyfsat tidigt med tron att det skulle släppa. Men under natten blev det bara värre och på tisdagen vaknade jag med feber och var allmänt risig. Trodde igårkväll att det började ge med sig, men inte då. Här sitter jag och svettas å fryser om vartannat. Och inte nog med det så har jag ont i huvud och hals (och tycker synd om mig själv). Har just bestämt med jobbet att jag ska vara hemma imorgon med men sedan hoppas jag verkligen att det ger med sig. Bara febern släpper så ska jag jobba. Jag börjar vara lagom rastlös och uttråkad nu :/


Kommentarer
Postat av: Jessica o Magnus

Krya på dig....

2008-01-16 @ 18:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback