20/01

I helgen har jag jobbat. På lördagmorgon vaknade jag med världens förkylning, det var som om all feber och sjukdom jag haft under veckan skulle ut. Det är ju visserligen skönt att det håller på släppa och vill ut men det har vart rätt tungt att jobba under helgen. Sinnen som smak, hörsel och lukt har varit mindre användbara. Men ikväll börjar det kännas bättre och nu tycker jag att det borde ge med sig snart.

Förutom att jobba i helgen har det varit väldigt lugnt. Jag har somnat både lördag och söndag i soffan när jag kommit hem men lite tvtittande och sånt har det blivit. Ikväll har Nisse vart här och ätit köttsoppa med klimp. Fastän det fanns fläskfilé blev jag obotligt sugen på soppa istället. Efter middagen så fick jag med dem ut och köra bil. Jag har nämligen kärat ner mig i ett hus (lugn, gott folk.. lugn!) så jag var sugen att se det i verkligheten. Det såg fint ut. Och drömma får man ju.. har jag hört.

Malin, har du tid att ses på tisdag?

Kommentarer
Postat av: Tessan (Alvas mamma)

Skönt att du äntligen är på bättringsvägen. Är det samma hus som du pratade om förra helgen...???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback