24/01

Imorse när jag klev upp och tittade ut kändes det rätt surt. Årets snöstorm av blötsnö hade dragit in över Umeå och jag skulle gå till jobbet. Det fanns inte mycket mer att göra än att klä sig varmast möjligt och ge sig iväg. Cykelvägarna var naturligtvis oplogade som vanligt och under mössan såg jag inte mycket. Snön piskade i ansiktet och väl framme på jobbet satt sminket på kindbenen. Jag såg inte klok ut! Och dessutom var kläderna dyngblöta.. Även när jag skulle gå hem, sisådär åtta arbetstimmar senare.

Ikväll har jag inte gjort mer än tvättat och planerat lite för vår kommande Sundsvallshelg. Det finns ju hur mycket som helst som jag skulle kunna köpa med mig hem. Och tänk om jackan jag velat ha hela vintern finns där nere.. Shit alltså, jag kommer komma hem ruinerad :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul med en helg i Sundsvall!!! Lite avis blir man minsann! Jag var en sväng på stan idag men var förutseende nog att skippa mascaran, insåg att det skulle bli katastrof en dag som denna :-)/H

2008-01-24 @ 23:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback