30/01

Jag har 16 grader(varmt?) i min lägenhet! Enligt mig är det på tok för kallt. Snälla Bostaden! Höj värmen!

Det finns en hel del bilder från Sundsvallsresan. Jag har för tillfället tillgång till ungefär hälften. Och nu strular det för mig med uppladdningen, men jag bjuder er iaf på ett par..
1. Linda busar i bilen.
2. På vårt hotellrum är det bäddat med två kuddar och ETT täcke! På sängen ligger denna lapp?
3. Linda och Magdalena innan mat och utgång.
4. Jag innan mat och utgång.
5. Försöket till en gruppbild blev ett fjasko, men vi rymdes iaf nästan allihopa ;) 

    

Idag har jag vart på stan med Hanna. Jag försökte hitta nya skor, fina skor att ha till vardags. Jag köpte häromdagen ett par vattentäta Everest och visst är väl de bra, men inte fina. Och dessutom gav de mig skavsår på båda hälsenorna idag! :/ Hoppas det hinner läka ihop innan fredag. Ikväll har jag vart hos Annika och satt in en ny hårförlängning. Det blev fint och jag är himla nöjd :) Imorgon är det jobb och sedan en massa förberedelser som gäller. Jag har inte så mycket tid på fredag innan vi åker så det blir att städa imorgon så att lillebror kan leva här i helgen. Sen ska det tvättas och packas! Hade också planerat att följa Hanna och kika på tapeter om jag hinner.

Nu hostar Kisse, så nu måste jag ta hand om henne!
So long..
   

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Var gärna med i min tävling ;)

Postat av: annelie

men oj!! här har vi 22 grader, så det är nog något som inte står helt rätt till i din lya... ring och få det fixat!!

2008-02-04 @ 14:00:13
URL: http://annelufs.blogg.se
Postat av: Danstanten Tessan

Kommer det ingen dansmarerapport? Om det inte kommer en här.. kan du väl mejla en istället?? *kram*

2008-02-04 @ 14:42:12
URL: http://danstanten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback