01/07

Igår fick vi lyssna på bebishjärtat! Det var en enorm lättnad att höra att det slog. Åtminstone för mig blev det mer verkligt och på fredag får vi även tjuvkika på ultraljudet. Även barnmorskan skrämde upp mig lite, hon tyckte jag vuxit bra. Vore ju en jackpot med två på en gång, men jag tror det är lugnast att ta en i taget. Hursom, på fredag får vi ju se. Ett kilo upp.

Det är verkligen nedräkning till semestern nu. Jag är fortfarande enormt trött emellanåt och det påfrestar att stiga upp tidigt. Men nu är det bara tre dagar (två och en halv) kvar! Försöker hitta nån som vill med utomlands.. Någon!? I övrigt har vi bara planerat för hemmavistelse och stugvistelse. Eventuellt nån sväng i Sverige, Stockholm eller nått sånt. Bra semestertips mottages gärna! :)

Kommentarer
Postat av: Jonas

Du har en syster som väldigt gärna åker utomlands med dig, bara så att du vet. J


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback