03/07

Idag har jag vart hemma från jobbet. Har haft jättejobbig huvudvärk hela veckan och har känt mig hängig. Har försökt vila idag men huvudvärken sitter kvar trots piller, vätska och vila. Jag blir hemma imorgon med.. och det är ju min sista dag innan FYRA härliga veckors semester! Ska bli så skönt med ledighet och det är man väl värd efter ett arbetsår tycker jag.

Börjar vara smått nervös inför morgondagens ultraljud.. men det ska nog bra. I tvillingfrågan vet jag nästan inte vad jag vill ha för svar. Men det ska iaf bli häftigt att få se det lilla livet/n. Och jag lovar att höra av mig efteråt!

Nu ska jag försöka röja lite innan jag ska återgå till ryggläge!

Kommentarer
Postat av: Tessan (Alvas mamma)

Åh vad spännande det ska bli att få veta - jag tycker nog nästan att det är lika spännande som du/ni tycker!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback