25/07

Vi har nu kommit hem efter ännu en veckas semestrande! Det började i stugan med familjemiddag på Tommys sida och sen blev det Åselemarknad och sedan vidare till Östersund ett par dagar. Vädret var inte alltid strålande men det har vart en härlig semestertripp! Jag tycker om att få resa runt lite men efter en veckas fläng var det rätt skönt att komma hem. Jag har nu inte planerat för något den sista veckan, väder och vind får bära och sen får vi se vad som blir! Ikväll är det dans på Gräsmyr. Jag hoppas att jag inte har för höga förväntningar på kvällen.. förjag hoppas verkligen på en bra danskväll. Jag tycker redan att jag har vart 23 ett par månader, men det är imorgon som det är min dag. Då ska vi ut i stugan och träffa mamma, pappa, bror och farmor... äta jordgubbstårta och njuta av sommarvärmen! Och kanske dyker där upp nån present får vi hoppas :) Sånt växer man ju inte ifrån.

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback