28/07

Idag har vi legat nästan hela dagen på Nydala. Vi kom strax efter 10 i förmiddags och lämnade stranden strax efter 16. Johanna kom och gjorde oss sällskap och det blev hela två dopp! Det är inte illa för att vara jag! Vädret är helt underbart och även kvällarna är varma och sköna. Fin färg börjar äntligen bränna fast. Tommy åker till stugan imorgon men jag tänkte vara hemma och spendera tid med folk jag inte hunnit se i sommar. Imorgon ska jag ha picknick-lunch med Helena och barnen. På kvällen eventuellt träffa Helen. Sen på torsdag har jag planerat in för middag med Johanna & Annika.

Vi har ikväll varit och köpt ett nytt utebord. Stolarna hade tagit slut, så Tommy får kika i Övik om de finns kvar där. Efter det åkte vi för att hitta bra skor till mig, men jag hittade ingenting klockrent. Jag tycker de är på tok för dyra! När vi ändå befann oss på Sporthuset tittade vi förbi på Babyproffsen för att bli ännu mer förvirrad bland alla barnvagnsmodeller. Tur att det är ett tag kvar, så hinner man kanske sätta in sig i allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback