15/07

Hela dagen igår låg vi på stranden. Eller flera, flera timmar iaf. Det blåste och man kände inte riktigt att solen tog. Men det gjorde den! Hräligt var det iaf. En riktig sommardag, som vi avslutade med grillmiddag. Idag åkte Tommy tillbaka till stugan. Jag kände själv att jag ville vara hemma några dagar till och flänga runt lite här! Idag har jag gått på stan och hittade en fin kjol på PoP. Den kostade skjortan! Men var fin och bekväm. Jag träffade Magdalena och Micke som vart i Luleå i tre veckor och ikväll ska jag försöka ta tag i lite städning och umgås med min bror.

Imorgon har jag och Annica planerat för fint väder och gassande sol! Stranden var planen. Sen på kvällen är det dans i Baggböle. På torsdagmorgon ger jag mig av till Övik och vidare ut i stugan. Planen är att under helgen besöka Åsele-marknaden och sedan Östersund under början av nästa vecka. Tänkte bjuda på lite sommarfoton. Har inte laddat in och bytt till mig allt som tagits, men här är några.

Hoppas ni njuter av sommaren, såsom jag! Det är ju helt underbart med sol och ledighet :)

     
 
Torrvattnet

   
Rhaspody in Rock med familjen

 
Jag och en växande mage :)


Kommentarer
Postat av: sursocka

Åh sååå himla avis på din ork och ditt "välmående". Igår hade jag dock en av de bättre dagarna i denna grav. Men sedan dess har jag sovit illa, kräkits och vaknade nu kl.0400 med illamående. Det gäller att ligga på topp!

Postat av: Johanna

Åh så fin du är vännen!!!!

2008-07-16 @ 22:21:10
Postat av: Linnea

Men vännen vad snygg du är! Och vilken fin hårfärg, den klär dig verkligen! Kramar om

2008-07-17 @ 15:10:07
URL: http://linneaosd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback