14/06

Det är ju nästan skandal att äga en blogg när man knappt använder den. Hörde av nån att man skulle uppdatera minst sju gånger om dagen och detta blir mitt första inlägg på fjorton dagar ;) Nåväl. Det finns skäl. Och efter detta inlägg blir det kanske mer. För nu släpper jag bomben! :)

Inte nog med att vi flyttat och att jag bytt jobb. Inom loppet av några veckor gjorde vi det, köpte en ny bil och fick även veta att vi väntade barn! Alla dessa saker är allihopa glädjeämnen, men jag kunde gärna spritt lite på det. Det har vart några tunga veckor fram tills nu! Jag är nu i vecka 11 och väntar spänt på den sista tolfte veckan för att sedan känna mig trygg med graviditeten. (Håll era tummar och tår att allt går bra!) Idag var första dagen någon frågade om vi väntade barn och då går det ju med andra ord kanske inte dölja allt för länge till. Bebisen är beräknad till januari.

Har skjutsat ut Tommy och hans vän på krogen ikväll. Känns småtråkigt och ovant att stanna hemma. Men jag är otröstligt trött och ska även jobba imorgon, så det ska bli skönt att få krypa ned nu.

vecka 11 

Kommentarer
Postat av: Jonas

Hej Frida,

Hoppas allt är bra med er.

Vad är det för bil ni har köpt? Hörde rykten om en "familjebil".

Hälsa Tommy och ha en bra midsommar



J

Postat av: Linnea

Åh vilken fin liten mage gummsi, det ska bli så spännande att följa er resa under sommaren och hösten. Sen ska jag ta väl hand om dig i november, massera din fötter och bära dina väskor :) Sköt om er! Puss

2008-06-15 @ 16:51:35
URL: http://linneaosd.blogg.se/
Postat av: Tessan

Det är ju så spännande med lilla magen så man kan dö!! Hälsa den blivande pappan också från mig/oss. KRAM

2008-06-15 @ 19:07:34
URL: http://danstanten.blogg.se/alva
Postat av: Linda-Marie

Men grattis Frida!

Gud vad kul!!



kram/Linda-Marie

2008-06-15 @ 21:51:40
Postat av: jessica

Men vad roligt. GRATTIS. Jag och Mange skall oxå få en bebis som är beräknad till nyårsafton!!!

Kramar till Er från oss

2008-06-17 @ 18:28:22
Postat av: annelie

GRATTIS!! så jätteroligt!! en väldigt söt liten kula! :)

2008-06-19 @ 08:43:49
URL: http://annelufs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback