17/06

Den här veckan är rätt tuff på jobbet. Alla varor ska ut till butikerna under veckans tre första dagar pga midsommarhelgen så vi har det vi gör! Vi har faktiskt haft oerhört bra koll och jag har känt att allting flytit på. När handeln lugnar ned sig, typ torsdag eftermiddag.. så går vi också hem för ännu en långhelg :) Vad som blir är dock ännu oklart.

Igår hade jag besök av Annica och Helen. Vi åt grillat och sedan jordgubbar. Sen surrade vi hela kvällen. Många timmar längre än vad jag den senaste tiden orkat vara vaken. Det var mycket trevligt men det resulterade i en nap på lunchen idag ;) Mina Ikea-möbler kom också igår! Så nu ska jag fortsätta skruva möbler! Sängborden är klara, nu är det bara sängramen kvar..

Tack för alla grattis! Och grattis, Magnus & Jessica. Vad roligt att de kommer nästan samtidigt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback