04/03

Det har gått bra för mig att komma igång med träningen och jag hoppas att det ska fortsätta lika väl. Igår var vi iväg på Gympa2, jag tyckte det var riktigt bra trots att jag inte har någon kordinationsförmåga. Många gånger var jag tvungen skratta lite åt mig själv. Men det ger sig säkert efter ett par gånger!

Allt mer händer runt flytten. Våra lägenheter och bilplatser är uppsagda och ligger på Bostadens hemsida idag. Vi har även sagt upp en del abbonemang som vi har dubbelt utav. Troligen delar vi och de andra hyresgästerna(i trean) på sista månaden så vi har tid att städa ur våra två lägenheter ordentligt. Inflyttningsdatum blir därför troligen 15 maj.

Ute är det helt fantastiskt väder idag. Jag har vart ute och gått lite i solen och nu ska jag fixa lite lunch medan jag tvättar! För övrigt har det vart en spännande och bra förmiddag med besök på två intressanta platser.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad då för intressanta platser kan man undra????? Kram H

2008-03-06 @ 23:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback