06/03

Just nu är det väldigt mycket som rör sig i mitt huvud. Det är faktiskt på gränsen till lite för mycket, även om alla saker som händer bara är positiva! Det ska iaf bli skönt med helg. Jag funderar på ta mig iväg på dansen imorgonkväll, det var ju ett bra tag sedan sist. Sen på lördagmorgon åker jag och Ida iväg till Kiruna för att se Melodifestivalen. Idag har jag och Hanna vart och tränat igen, så jag har även i veckan nått upp till min målsättning med tre pass i veckan. Känns skitbra :)


Kommentarer
Postat av: Lena

Härligt tjejen! Jag håller på att kolla om vi int ska hinna köra ett pass tillsammans i veckan. Vad är du sugen på? Jag är int grymt förtjust i gympa, har du ngn annan idé om vad du vill träna?

2008-03-06 @ 20:58:32
Postat av: Anonym

Vad duktig du är!!! Själv är jag grymt nöjd att jag tar mig iväg på två pass per vecka. Och du ska veta att det är rena lyxen att få en barnfri stund OAVSETT vad för pass som erbjuds :-)
Låter för övrigt som att vi skulle ha pratat lite på tel snart... Vill ju veta mer om allt som händer! Är ensamstående imorgon fredag så ring gärna om om du har tid någon gång efter 20.00. Kram H

2008-03-06 @ 23:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback