07/03

Blev rätt sen hem ifrån jobbet idag. Linda ska sluta och det känns rent ut sagt skittråkigt att bli av med henne! Efter lite handling (matsäck inför tågresan bland annat) så åkte jag iaf hem. Sedan dess har jag hunnit färga mitt hår en nyans mörkare.. men bara en nyans. Hade även tänkt slinga håret på det, men sen kände jag att det inte fanns energi för det ikväll. Risken finns att jag lagom till avfärd till dansen varken skulle ätit middag eller vilat så jag struntar i slingorna ikväll. Istället ska jag ta mig lite mat innan jag påbörjar packningen för imorgon och klädvalet för kvällen. Eller så vänder jag på turordningen och börjar med klädvalet och packnigen ;) Det låter mer naturligt för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback