15/03

Gårdagen blev en lyckad sådan. Efter jag slutat jobba gjorde jag mig i ordning och åkte till Tommy. Han systrar hade då anlänt och vi åkte som planmerat till Great Eastern för middag. Därefter såg vi Jill Johnsons konsert på Aula Nordica innan vi avslutade kvällen på Harrys. Vi fastnade på en vimmelbild..

vimmel harry
Vi, tillsammans med systrarna och två bekanta till Tommy.

Idag fick vi en skön sovmorgon innan vi åkte ned och strosade på stan. Vi åt lunch tillsammans innan syskonen sedan skulle återvända hem till Övik. Ikväll planerar iaf jag för en tvkväll och en chipspåse, sen får vi väl se var det slutar! Sanna Nielsen eller Charlotte Perelli tar hem kvällen, eller vad tror ni andra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback