19/03

Påskveckan har inletts och det innebär för min del en hel del jobb. Jag har tagit på mig hela nästa helg så jag har lite som väntar. Känns dock helt okej med tanke på att det är flera röda dagar och att Tommy ändå befinner sig i Jämtland.

Sedan sist har jag hunnit äta middag med Helena och pojkarna, det var mycket trevligt och jag hoppas det blir snart igen. (Håller med om att vi hann prata lite för lite!) Igår var jag ledig och fikade tillsammans med Magdalena, Linda och Ulrica på NK, även det en mycket trevlig stund. Just nu äter jag lite frukost och sitter färdigklädd för att åka och träna. Sen blir det kvällsjobb, vilket som vanligt inte känns särskilt lockande.

Kommentarer
Postat av: Tommy

Gladpåsk gumman! Vi ses snart,kraam

2008-03-20 @ 06:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback