20/03

Det är hårda dagar på jobbet och jag har vart jättetrött när jag kommit hem. Men jag trivs ändå mitt i stormen, det känns så skönt att ändå ha kontroll över ett sånt kaotiskt läge som faktiskt vart under gårdagen och idag. Nu väntar en massa röda dagar så jag har fortfarande gnistan att ge allt ett par dagar till. Frågan är hur det känns nästa helg när det blir min tredje på rad?

Idag efter jobbet har jag umgåtts med Johanna och Annika. Det var på tiden. Och mycket trevligt. Jag delade definitivt dagens roligaste stunder med dem och jag måste få bjuda på en bild som är helt underbar! Den hamnade på sniskan men ögonblicket är iaf fångat.


Annika provar kläder, mitt i butiken.

Skjuts hem ikväll fick jag av min lillebrors kamrat som enligt bedömning på körstilen, precis tagit sitt körkort. Det var en upplevelse men jag kunde inte sluta le och minnas hur stort och häftigt allt var när man var sjutton/arton år. Jag unnar dem alla kommande upplevelser! Det var en händelserik tid. Men jag är själv glad att jag är äldre än så.

För helgen har jag ännu inte planerat klart. Troligen kommer jag inte orka iväg och träna imorgon men det blir nog så om jag inte tar mig ut för någonting annat. Efter jobbet på lördag är vi ett helt gäng från jobbet som ska ordna med påskmiddag. Det blir nog helgens höjdpunkt faktiskt. Slutligen är det söndag och kanske blir det ett samkväm då.


Kommentarer
Postat av: johanna

Tack för igår, det går för länge mellan gångerna vi ses...måste ändras på! Glad påsk, kram!

Postat av: HANNA

saknar dig

2008-03-22 @ 16:08:45
Postat av: Annika

Haha! Jag trodde det var tomma hot om att lägga upp bilden på bloggen ;P Mycket vackert ögonblick i mitt liv! *En tår av stolthet och lycka rullar ned för kinden* Hehe, glad påsk på dig!

2008-03-23 @ 11:11:15
URL: http://annikki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback