24/03

Först en tanke till mina kusiner som förlorade sin far inatt. Vi tänker på er.

Det känns så skönt att ha jobbat klart för denna påsk! Fina pengar kommer det bli och lagom till flytten trillar de in. Jag trodde verkligen att jag var ledig imorgon, men jag hade fel och när jag insåg det ville jag bara gråta. Usch, jag skulle behöva lite sovmorgon! Det hade jag iofs inte fått ändå eftersom jag bokat in tandläkartid imorgon förmiddag. Men men! På onsdag är jag iaf ledig och då ska jag inte göra nått annat än att vara ledig. Sen ska jag nog höra om jag kan få nån fler ledig dag snart, två dagar ledigt på tjugo är rätt häftigt..

Håller på att tvätta lite nu sen ska jag eventuellt iväg och träna med Annika innan Tommy kommer hem. Ska bli så mysigt att få somna på en arm inatt!


Kommentarer
Postat av: Annika

Men usch Frida vad du får jobba!!! Ta igen dig riktigt nu gumman. Stor kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback