25/03

Imorse ringde jag upp jobbet och vi kom överrens om att jag kunde vara hemma idag. Och imorgon. Det kändes väldigt skönt! Ida sa idag när jag träffade henne 'Du är verkligen ledig du när du är ledig'. Hon sa det med viss ironi och när jag tänker efter har jag verkligen gjort allt annat än att hunnit vara ledig idag.

Dagen började hos tandläkaren. Där var jag klar efter 20 minuter och då ett antal hundralappat fattigare. Sedan träffade jag Helena och barnen, vi uträttade en del ärenden och fick lunch med efterrätt på Ullas kondis. Därefter mötte jag upp Hanna och vi köpte oss varsinn gammal cykel hos en trevlig cykelreparatör på stan. Min pärla står på balkongen eftersom den ännu saknar lås och där ska väl förhoppningsvis ingen kunna sno den!? Vi cyklade hem i snöstormen och jag var så kall om mina tår att jag var tvungen byta skor med Hanna halvvägs. Bytte om hemma och åkte på Iksu för ett pass bodypump med Ida och Kajsa. (Mina muskler är SÅ ömma!) Handlade sedan på vägen hem och gjorde en pastasallad som sen middag. Nu har jag precis stängt dörren efter ett besök av de nya hyresgästerna till denna lägenhet. De ville inte bara flytta in, de ville även köpa mina möbler så jag sålde ett och annat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback