27/03

Jag och Malin fick en jättetrevlig kväll tillsammans igår. Först såg vi en bio som iofs gjorde mig illa i själen. Jag vill inte tro att världen är ond. Efter filmen åkte vi ut på Maxi och förenade nytta med nöje. Både prat och handling hans med innan kvällen var över.

Direkt efter jobbet idag åkte jag hem och kikade på min deklaration. Man kan se den på skatteverkets hemsida nu och det kändes gôtt att se att jag får åter pengar även detta år :) De kommer nog väl till pass!

Efter en god middag åkte jag och Annika iväg och tränade. Det är så skönt att ha kommit igång på riktigt. Efter träningen åkte jag för att handla mat (jag blir alltid oförskämt hungrig!). Väl på affären fick jag för mig att jag nu tyckte om Risifrutti, som jag aldrig tidigare gjort. Och den smakar väl, så jag tycker nog om det nu. När den är slut ska jag duscha lite och krypa till sängs. Min tredje helg i rad väntar på mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback