06/05

I helgen åkte jag till Tessan i Moliden. Var härligt att få komma bort en helg och känna lugnet. Vi hade många sköna timmar i soffan, men det blev också en del lek med Alva, lite promenad och en kortare shoppingtur. Finns några bilder i Alvas blogg. När jag jobbat färdigt igår åkte jag till Hanna, hon hade gjort middag som räckte till mig med och senare under kvällen dök Helena och barnen upp och även Maria. Var trevligt att få umgås med syskonen ett tag.

Just nu bara rusar tiden iväg! Jag hinner nästan inte med. Idag gör jag min tredje sista arbetsdag på Maxi och jag har ännu inte fått påbörja inskolningen såsom jag väntat på. Känns småstressigt, men det ska nog ordna sig. Dessutom sätter flytten igång samma vecka som nya jobbet. Dvs nästa vecka. Och bilköp börjar vara högaktuellt. Det är inte så att jag fått in någon träning den sista veckan, så jag laddar för att ta nya tag så snart som möjligt. Just nu har jag dock nästan vatten över huvudet för att ens tänka tanken.

Kommentarer
Postat av: Tessan (Alvas mamma)

Jättekul att du kom. Skönt med våra lugna lat-prat-stunder :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback