11/05

Jag är verkligen urusel på blogga nuförtiden. Men det är SÅ mycket som händer och all min energi är slut på kvällarna. I fredags hade jag min sista dag på Maxi! Det känns konstigt att inte längre ha tillgång till allt där och att jag nu lämnat över ALLA mina arbetsuppgifter. Jag fick ett jättefint arbetsintyg och det värmde verkligen. Imorgon klockan 07.00 börjar jag i Norum. Det ska bli spännande med nytt jobb, men viss nervositet har börjat infinna sig. Jag vill helst vara duktig från början och än om jag vet att det är en omöjlighet har jag lite svårt att acceptera det. Efter jobbet ska jag avtackas från Maxi. Det blir spännande att se vad de hittat på för något och vilka som dyker upp!

Under helgen har vi varit med varandra och jag uppskattar det hur mycket som helst. I fredags åkte vi på final-dansen på Ersboda och hade riktigt trevligt. Efter pausen var jag dock väldigt trött och vi åkte hem en halvtimme inann avslut. Det betydde inte att vi kom isäng tidigt. Det blev nån timme biltittande på internet innan läggdax. Vi har fortfarande inte införskaffat en till bil. Men det kanske är på gång nu! I lördags så körde vi grejor till Myrorna och återvinningen och åt sedan middag på Lobbyn tillsammans med Nisse. Vårt nya favoritställe.. Rekommenderas! Därefter åkte jag och Tommy ut till Bäcksjön och grillade och hade mysigt fram tills klockan var över 23.


image164


Nu ska jag försöka ta mig iväg till Tommy som är hemma i packartagen. Jag själv har ju flyttat ett antal gånger och vill tro att jag har hyfsad ordning inför flytten på torsdag. Hade tänkt försöka hjälpa Hanna med ett lass och följa henne och se på hennes nya lägenheten ikväll. Sen blir det nog en tidig kväll så jag är pigg imorgon på det nya jobbet. Önska mig lycka till ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till gumman :-) Kommer gå jättebra!
När det lugnat ner sig för dig kan du väl komma ut och hälsa på mig någon dag vetja! Vore kul!
Kram H

2008-05-11 @ 23:42:27
Postat av: Hanna

Kommer gå hur bra som helst idag!!

2008-05-12 @ 09:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback