14/05

Min första dag på jobbet gick inte så bra. Jag var sängliggandes både söndag och måndag. Men tisdag gjorde jag premiär i Norum! Han jag ska gå med fick barn idag och det känns lite läskigt, det är svårt att se vad som behöver göras efter en dags inskolning. Tror ändå jag sköter mig rätt bra, får mycket gott från de nya arbetskamraterna. Jag är glad att jag får göra nya saker på dagarna och jag uppskattar arbetstiderna hur mycket som helst. Men såhär i övergångsfasen så saknar jag alla mina arbetskamrater som jag kände utan och innantill.  Hoppas vi kan ses lite på kvällstid ibland!

Imorgon går första flyttlasset. Det ska bli så skönt att komma ibäg nu efter det kaos som rått i ett par veckor. Telefon och internet ska funka från måndag i nya lägenheten och jag hoppas ni alla fått flyttkort med besöksadress? :)

Nu måste jag skynda med middagen!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Kul att du får beröm på nya arbetsplatsen.. och kul med första flyttlasset!!! Vi hörs så fort du har tid sedan.. är ju så pratsugen :) *kram*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback