18/05

Under helgen har vi sett till att flytta så mycket som bara gått. Vi fick mycket hjälp av Tommys kompis Nisse och utan honom hade det aldrig gått vägen! Vi trivs redan bra i den nya lägenheten, den är alldeles lagom och katterna börjar också ha hittat hem. Vi har däremot upp-över-öronen mycket att göra där. Just nu ligger jag på golvet i min gamla lägenhet, är hit på uppdrag att ta med lite småsaker som saknas i nya lägenheten. Skulle behöva några dagar till med ledighet för att komma iordning, men vi får ta allting eftersom. Igår grillade vi för första gången i 'sommar'.. makalöst gott. Idag haglar det och vid läggdax igår visade termometern 0.6 grader. Var är värmen?

Kommentarer
Postat av: Tessan

Jag var på dans igår när du skickade ditt SMS.. antog att du fått svar på frågan när jag kom hem från dansen så jag avstod från att svara mitt i natten.. *kram*

Postat av: Jessica Engström

Vad trevligt att ni flyttat... Vilken adress har ni om jag och Mange skulle titta förbi på kaffe nån kväll??
Jessica

2008-05-21 @ 09:04:12
Postat av: Frida

Mera mera mera bloggande.

2008-05-25 @ 21:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback