26/05

Jisses vad dagarna går! Vi har fullt upp. Och ingen internetuppkoppling.

Telia gjorde mig måttligt besviken när jag fann ett brev i brevlådan var det stod att de hade sagt upp mitt bredband för att det inte fanns tillräckligt med kapacitet. Så vi är nu utan uppkoppling ett tag till! Jag hoppas vi kan få det att funka via någon annan leverantör under veckan.

Bilen vi hittat och ville ha såldes innan vi hann till Skellefteå. Så det bekymret kvarstår också. Men med internet blir det ju lite enklare med bilsökandet. Lägenheterna har tagit enormt med tid. Det är slutklämmen kvar i båda de gamla lägenheterna och sen ska vi bara samsas om vems grejor som ska upp i den nya.. Nya förrådet har t ex Tommy fyllt redan och jag har inte ens flyttat mitt. Så vi har det vi gör, minst sagt. Det nya jobbet börjar på rulla på bra. Jag känner att jag klarar mig mer och mer själv och det är jätteviktigt för mig att kunna känna mig självständig.

I veckan är det premiär för logdanserna och jag tror att vi eventuellt kommer ut till Gräsmyr på fredag! :) Men vi är bjudna på grillning på flera håll och Magdalena fyller också år under helgen, så vi får se hur det blir med allt. Jag hoppas jag snart är åter med uppkoppling hemifrån, så får ni uppdatering lite oftare.

Nu ska jag bjuda er på någonting som verkligen gjorde mig glad i lördags! Tommy zappade på text-tv och rubriken "Magnus Carlsson sjunger med Barbados igen" dök upp på tv-rutan! Han gör alltså EN spelning tillsammans med dem igen, i november i Göteborg. Gissa om jag ska åka! :) Helgen är redan planerad. Jag och Linnea kommer vara på plats. Det kommer bli så roligt att plocka upp alla minnen och åka iväg på denna tripp! :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Nämen, vad skoj för dig =)

Postat av: Tessan

Jobbigt att vara utan internet... såg det med Magnus på Dansmaffian.. kul att du kan åka dit!!!

2008-05-26 @ 21:32:17
URL: http://danstanten.blogg.se/alva
Postat av: Linnea

Åhh det kommer bli så himla roligt! Jag tror verkligen att det kan bli lyckat, men det kommer finnas risk att jag börjar gråta väl på plats! Puss och Kram gumman

2008-05-28 @ 00:26:23
URL: http://linneosd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback