06/10

Jag blev verkligen SÅ glad idag när jag fick beskedet att jag fått beviljad Havandeskapspenning. Nu inväntar jag bara det skriftliga beviset i brevlådan som borde komma imorgon. Efter jobbet skjutsade jag Hanna en sväng och sen fick jag spel på min mobil som går och dör 15ggr /dag så jag förlängde mitt abbonemang och fick mig en ny telefon. Ringde hyresvärden om ett irriterande ljud vi har i lägenheten och sen även SJ för tågbiljetter. Fick dock ingen klarhet i något av detta idag. Nu ska jag kila över till Hanna innan jag åker iväg på kvällens tjockisfika!

- - -

[X] BEVILJAD Havandeskapspenning!
Sista arbetsdag 30 oktober :)

En sådan lättnad. Jag är så glad!

Kommentarer
Postat av: robiN

hejhopp allt bra?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback