08/10

Jag är totalt utmattad. Kan inte få nog av sömn. Var in på sjukan i måndags och ibland ångrar jag att jag envisades om att få åka hem.. Är iaf hemma denna vecka för att se om allt blir bättre. Nu har dessutom mina armar börjat domna bort och det är jätteotrevligt. Har bokat en extratid hos min barnmorska på fredag för att få ta lite mer prover. Hade det bara handlat om mig hade jag väl inte oroat mig, men det känns extra otrevligt när man väntar smått. Har på slutet börjat känna mig riktigt rund och den aptit som inte funnits hittills har hittat tillbaka och tänker visst få igen vad som missats.

 
vecka 28

Jag som inte är van att sitta lugn hemma börjar bli riktigt uttråkad. I måndags var jag tvungen lämna tjockisfikat, idag skulle jag träffat Malin och imorgon Ida & Johanna. Allt detta är bara att utesluta tyvärr :/ Men jag hoppas få orken åter till nästa vecka!

Kommentarer
Postat av: Tessan (Alvas mamma)

Åh.. KRAM! Vilken cool mage du har fått! Kom och hälsa på oss om du vill. Vi är borta 16-20:e i Småland i och för sig.. men annars är vi här :) KRAM igen!

2008-10-14 @ 10:06:19
Postat av: emblaembla

vad har ni för namn till barnet ? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback