01/09

I torsdags åkte T till fjälls med några kamrater för jakt och fiske. Under den tiden han vart borta har jag hunnit med att röja och flyttat om möbler i lägenheten, ätit med min mor, far och syster. Vart på bio med Annica och sett Mama Mia! Tillbringat lördag och söndag tillsammans med Tessan och Alva och sedan efter det skjutsat mina föräldrar till flyget som de tog till Grekland. Trots att jag hunnit allt detta var helgen alldeles för kort. Känns inte som jag hann tillräckligt. Är på jobbet nu och längtar redan efter nästa helg. Tur att veckorna går fort! :) Höstens mara är snart och det ska bli spännande med en stor mage.. men allt går. Vecka 23 nu och det sparkas så jag emellanåt inte ens får sova! Men det är häftigt att känna att hon är där. Har ändå lite svårt att förstå att det är hon som senare kommer ligga i vagnen som väntar därhemma. Förresten så mottages namnförslag mer än gärna.



Och såhär ser veckans schema ut..
Må: Jobb. Fikabesök.
Ti: Jobb. Åka till Brån.
On Jobb. Dans i Baggböle.
To: Jobb. Fika med andra tjockisar.
Fr: Jobb. Umgås med T innan jakten drar igång.
Lö: LEDIG! Till stan för att inhandla diverse nödvändigheter.
Sö: LEDIG! Lunch med Ida! :) 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jonas tycker jag

2008-09-01 @ 17:21:47
Postat av: sursocka

HUR orkar DU? Jag blev andfådd av att bara läsa ditt schema... jag skyller på några extra år på nacken. Och vadå möte med andra tjockisar? ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback