04/09

Jag har så ONT i min hals. Olidligt ont. Kom som ett brev på posten igårkväll vid 20-tiden och inatt var jag mest vaken hela tiden. Stannade hemma, är helt slut.. knaprar halstabletter och hoppas bli kry snart. Helt galet att man kan bli sjuk över en minut bara.. sticker dock inte under stolen med att det var skönt att sedan få sova imorse. Hoppas iaf bli frisk snarast men mest hoppas jag att jag inte hinner smitta T innan jakten drar igång på söndag.

Synd att all mat måste sväljas, det känns inte så lockande.. men hungrig är både jag och hon i magen, så nu är det lunchdax! Undrar just vad kylskåpet har för gott att erbjuda?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Även jag är sjuuuuk! Har blivit ordentligt förkyld. Visst är det blääää!?

Kram H

2008-09-05 @ 20:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback